حسابداری

متن مرتبط با «وزارت» در سایت حسابداری نوشته شده است

افزایش مبلغ بن کارگری فقط به نفع سازمان تامین اجتماعی و وزارت دارایی

  • نیلوبلاگ

    بخاطر دارم یکی دو سال پیش وزارت کار با ابلاغ بخشنامه ای مبلغ بن کارگری (کمکهای غیرنقدی) را از مبلغ 800/000 ریال به 1/100/000 ریال افزایش داد. دریک نگاه کارگران زحمت کش ایران اسلامی خشنود از اینکه علاوه بر افزایش دستمزد سالیانه مبلغی هم افزایش به مزایای غیر نقدی بصورت ماهیانه به آنها تعلق گرفته است. در گذشته حسابداران باتجربه بمنظور کمک به کارگران مبالغ مربوط به بن کارگری را در دوره های سه ماهه و یا بیشتر .... یا یکساله بصورت غیرنقدی درقالب کارتهای خرید پارسیان و یا سایر بانکها پرداخت و چون این...

    ادامه مطلب